Outsourcing mezd

Mzdovým outsourcingem se zabýváme již řadu let, v podstatě již od prvopočátku naši existence, zajišťujeme tedy kompletní servis pro tuto oblast.  

Proč se externí zpracování mezd vyplatí?

  1. Především ručíme a zodpovídáme za to, že všechny dokumenty budou zpracované správně, bez chyb a včas. Pojištění odpovědnosti uzavřené máme.
  2. Držíme krok se změnami v zákonech, neustále změny v legislativě sledujeme a mzdy tak zpracováváme v souladu s aktuálnímy platnými předpisy. Ušetříte za školení a vzdělávací kurzy případné vaši interní mzdové účetní.
  3. Velmi častým faktorem při outsourcování mezd je zajištění větší diskrétnosti mezd zaměstnanců a ochrany citlivých údajů.
  4. Důležitá je také zastupitelnost - zpracované dokumenty dostanete vždy včas a to i v případě, že si Anička, která zpracovává mzdy vašim zaměstnancům, odjede nečekaně na dovolenou.
  5. No, a největší výhoda? Úspora nákladů, kterou stále všichni řešíme a řešit budeme.

Prostě, outsourcingem mezd ušetříte na nákladech a zbavíte se starostí spojených se mzdovou agendou.
Každý měsíc nám předáte data pro výpočet mezd jako například docházku, informace o poskytnutých stravenkách nebo odměnách.

V rámci personalistiky pracujeme s informacemi, které máme stále přehledně dostupné: patří sem nástupy, výstupy,  hlídání školení, lékařských prohlídek, narozenin. Plně využíváme:

  • Karty zaměstnanců – které obsahují komplexní podporu pojišťoven, penzijního pojištění, exekucí, možnosti vložení fotografie, možnosti propojení smluv s MS WORD, doplnění údajů zaměstnance do šablony v MS WORD.
  • Evidence jubileí zaměstnanců, vzdělání zaměstnance, lékařských prohlídek, praxe zaměstnance.
  • Karta svěřeného majetku – evidence toho, co bylo zaměstnanci přiděleno (např. nářadí, služební zbraně, služební psi, ochranné pomůcky apod..).
  • Školení – návrh budoucích školení, přehled uskutečněných školení, návrh školení dle profese.

V rámci mezd pracujeme v jednoduchém a intuitivní prostředí, které nám umožňuje rychlé a přehledné zpracování mezd neomezeného počtu zaměstnanců. 

  • Máme možnost zadávat mzdy podle data realizace práce na zakázce nebo zakázkách (řešení pro projekční kanceláře).
  • Můžeme rozúčtovat mzdové náklady na střediska, zakázky, činnosti, stroje atd.
  • Máme k dispozici importy – možnost integrace na jiné systémy a importy dat z docházkových systémů.
  • Máme k dispozici importy z jiných modulů – práce na zakázkách.
  • K dispozici máme rozpočet odvodů za zaměstnance poměrově na zakázky a střediska a jejich zaúčtování do účetnictví.

Naše mzdová i personální evidence umožňuje přizpůsobit specifické potřeby jednotlivých firem a případně řešit i docházkový systém.

 

 

                                

Rychlý kontakt:

Ing. Petra Plachetková +420 774 255 964 ucetni@ucetnictviadaneonline.cz

Poslední novinka:

Počet návštěv našich stránek:

0 0 1 2 2 6 5 1